תביעה לגמלת סיעוד

ישראלים רבים, בעיקר אנשים מבוגרים אשר אינם יכולים לבצע פעולות יומיומיות בכוחות עצמם, נאלצים להזדקק לשירותי סיעוד. לשם כך עליהם להגיש תביעת לגמלת סיעוד. תביעה זו מוגשת לביטוח לאומי ובמידה ויש ביטוח פרטי אז גם לחברת הביטוח הפרטי, בהתאמה.

תביעה לגמלת סיעוד יכולה להיות מוגשת על ידי מבקש הגמלה, בן משפחתו, אפוטרופוס שלו וכן עובד סוציאלי. התביעה מוגשת באמצעות מילוי טופס תביעה לגמלת סיעוד, תדפיסים רפואיים אודות מצבו, וחומר נוסף, במידה וקיים, המעיד על מצבו. את כל הטפסים יש להגיש למוסד ביטוח לאומי או לחברת הביטוח, תלוי היכן תובעים. חברת הביטוח גם יכולה לדרוש מהתובע טפסים נוספים שיהיה עליו להגיש על מנת לקבל את התביעה.

על מנת לקבל את התביעה, יהיה על התובע להיפגש עם צוות רפואי שיבחן ויעריך את מצבו. צוות זה יבחן אותו בביתו וכן ייתכן ויקרא לו לוועדה רפואית שתבחן אף היא את מצבו. הוא יקבל תשובה עד שישים יום מיום הגשת התביעה.

על מנת שיהיה יותר סיכוי לקבל את התביעה, מומלץ מאוד לבצע אותה באמצעות עורך דין אשר מתמחה בתביעת לגמלת סיעוד. עורכי דין תביעות סיעוד הינם מתמחים בכל הקשור לתביעות ביטוח ובפרט ביטוח לאומי, ביטוח בריאות וחיים. עורכי דין תביעת סיעוד מכירים כיצד מתנהלת הפרוצדורה, אילו טפסים עליהם להציג בפני הוועדות וכיצד התובעים מטעמם צריכים לעמוד הן בפני רופאים והן בפני הוועדות הרפואיות. יתרה מזו, עורכי דין תביעת סיעוד ידעו בדיוק מה יש ומה אין לציין, כיצד על בני המשפחה לנהוג ומה עליהם להציג בפני הוועדה והצוות שבוחן את המבוטח ומה לא.

מומלץ מאוד לחפש עורכי דין תביעות סיעוד לשם תביעה לגמלת סיעוד על מנת לזרז את העניין ולגרום לחברת הביטוח ובפרט ביטוח לאומי לפעול מהר יותר על מנת להעניק למבוטח את זכויותיו. עורכי דין תביעת סיעוד גם ידעו להקפיד על כל מילה ועל כל פסיק בזכויות שמגיעות למבוטח.

על מנת להימנע ממצב בו אתם עלולים להפסיד את מה שמגיע לכם, אנחנו ממליצים לכם לפנות אל עורך דין גלעד רמתי, עו"ד אשר מתמחה בתביעה גמלת סיעוד עבור מבוטחים מסוגים שונים. אשר מוזמנים לפנות אליו עוד היום להתייעצות וכן לקביעת פגישה על מנת לזרז את העניינים ולהגיש את התביעה בהקדם.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

עורך דין סיעודי

סגירת תפריט
דילוג לתוכן