תביעות ביטוח תאונות

הגיע הרגע הנורא הזה שבו עברנו תאונה ואיתה הצורך בתביעת ביטוח תאונות. ככל שהתאונה קשה יותר כך הרגע טראומתי וקשה יותר. או אותו הרגע בו אתם מבינים שאחד מבני משפחתכם, ברוב המקרים אימכם או אביכם נדרש לטיפול סיעודי. זהו. אין בכוחכם לטפל בו או בה עוד. לצערינו, תביעות ביטוח הם דבר שבשגרה. תביעת ביטוח תאונות או תביעת ביטוח סיעוד הם מושגים ופעולות שניתקל בהם במהלך חיינו. מעטים וברי מזל הם אלו שלא.

מי מאיתנו לא חשוף לתאונות שיכולות לקרות? למי מאיתנו אין הורים מבוגרים שהולכים ומזדקנים?. הייתם חכמים ומבעוד מועד ביטחתם את עצמיכם בביטוח תאונות ראוי וכמובן הוריכם דאגו לעצמם לביטוח סיעודי ועכשיו הגיע לצערכם הזמן למימוש אותן פוליסות. ואז המציאות מתנפצת מול פניכם הנדהמות לעיתים. פתאום אתם נתקלים במושגים כגון "נטל הוכחה בתביעות ביטוח". כן. תביעת ביטוח תאונות, תביעת ביטוח סיעוד ותביעת ביטוח בכלל נדרשות למושג "נטל הוכחה בתביעות ביטוח". על מי הוא מוטל? עליכם או על חברת הביטוח, לאשר את הצורך במימוש אותה פוליסה שחתמתם מזמן?. אז ישנם משרדי עורכי דין שמתמחים בדיוק בזה. בכדי לתת דוגמה אחת ומוצלחת ניתן לציין את משרדו של עו"ד גלעד רמתי. הם והקולוגות שלהם מתמחים בתביעות ביטוח מכל הסוגים והם קמים כל יום בבוקר בכדי לעזור ללקוחותיהם לממש עד תום את הפוליסה שעליה שילמתם כסף רב כל כך כל השנים חודש בחודשו.

קבלת הכסף מחברות הביטוח זוהי זכותכם ואף אחד לא עושה לכם טובה. זאת עו"ד כמו גלעד רמתי יודע היטב אבל איכשהו אנחנו תמיד חושבים שחברות הביטוח "עושות לנו טובה" בכל שהם אפילו מתייחסות אלינו. ולא כך הדבר. יש חוקים, יש תקנות, יש זכויות אזרח. אנחנו כאזרחים מהשורה לא מכירים אותם אך משרדי עורכי הדין העוסקים בכך כמו משרדו של עו"ד גלעד רמתי מכירים כל פרט ופרט ועוסקים יום יום בתביעת ביטוח תאונות וברגע שהפכתם ללקוחותיהם, אתם בהחלט בידיים טובות. עלות הטיפול בתביעתכם מול חברות הביטוח שווה זהב כי אותם עורכי הדין יעשו הכל בכדי לקבל עבורכם ההחזרהגבוה ביותר. אתם בטח עוברים תקופה לא פשוטה. הניחו למומחים לעבוד בשבילכם. דאגו אתם לשקט הנפשי שלכם.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן