תביעות ביטוח סיעודי

נראה שאין תחום יותר קשה ומכאיב כמו התחום הסיעודי. לעיתים אפילו יותר מכאיב מהמוות עצמו וזאת רק בגלל העובדה שהמצב הסיעודי של אדם יכול להימשך שנים ארוכות בהם האדם שאנחנו הכי אוהבים איתנו פיזית אבל רחוק מאיתנו בכל תחום אחר. אדם שהיה גיבור ילדותינו ומקור גאוותינו הופך להיות תלותי כתינוק שרק נולד. הרפואה המודרנית מעניקה לנו חיים ארוכים אך לא מבטיחה לנו את איכותם. וכאן, ברגעים הכי קשים ומכאיבים, חברות הביטוח לעיתים יהפכו את חייכם לקשים אף יותר, את כאבכם לחזק יותר ואת גאוותכם להשפלה. אין באמור לצאת נגד חברות הביטוח אבל לצערינו, בעולם הקפיטליסטי בו אנחנו חיים הכל, אבל הכל נמדד בכסף. העובדה שנבראנו בצלם נדחקת לסוף הרשימה. ולכן תחום התביעות ביטוח סיעודי הוא כל כך חשוב.

ולכן, תביעות ביטוח סיעודי, ענייני קצבת סיעוד, תביעה לגמלת סיעוד ותביעות סיעוד בכלל הן דבר שבשגרה. אך מכיוון שכך, ומכיוון שמבחינת חברות הביטוח, עסק שהיה פעם ריווחי, עכשיו, בגלל הרפואה המודרנית ותוחלת החיים שהולכת ומתארכת, ה"עסק" הזה שנקרא ביטוח סיעודי הפך מתרנגולת שמטילה ביצי זהב לנטל כלכלי על כתפי אותן חברות ביטוח. חברות עורכי דין כמו גלעד רמתי יודעים טוב מאד כל זאת. הם יודעים שחברות הביטוח ינסו להוכיח שאדם הנדון אינו סיעודי.  ישנן 6 קריטריונים להגדרת אדם כסיעודי. עורכי הדין  במשרדים כגון זה של עו"ד גלעד רמתי יודעים אותם טוב ויודעים גם  את כל ה"תרגילים" הרפואיים והמשפטיים שחברות הביטוח משתמשות בכדי לנסות להוריד את אותו אדם מרשימת זכאי הביטוח. הנושא מורכב ולעיתים רבות משפיל. תביעות ביטוח סיעודי, נושאים כמו קצבת סיעוד, תביעה לגמלת סיעוד ותביעות סיעוד בכלל הן לא דבר משמח. אך עלינו להאבק למען יקירנו. בכל מובנה של המילה.

תביעות ביטוח סיעודי הן היום דבר שבשגרה. אך הן מעין מלחמה של הכל בכל ואתם ויקיריכם נמצאים באמצעה בעל כורחיכם. אך זה קרב בו לא תוכלו לנצח ללא עורכי דין מומחים מהשורה הראשונה כמו עו"ד גלעד רמתי וגם אחרים שמכירים כל פסיק וכל נקודה בחוק. הם יהיו שם בכדי לעזור לכם. צרו קשר עוד היום. זה עשוי להיות ההחלטה הטובה בחייכם.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן