תביעות ביטוח בריאות

אנחנו חיים בעולם ביטוחי. בין אם נרצה בכך או בין אם לאו. ולמה זה אתם שואלים? ובכן, בעיקר בגלל שמחיר החיים עלה ומחיר כל התוכן שכוללים חיינו עלה משמעותית. רק לפני מספר לא מועט של עשורים, הסתפקנו כולנו במועט וגם אם לומר את האמת, לא היה הרבה ו"לא היה לנו כל כך מה להפסיד". היום כמובן המצב שונה בתכלית. אנחנו, כולנו, בין אם אנחנו עשירים ובין אם אנחנו שייכים למעמדי הביניים השונים, רוכשים דברים ומתחייבים על דברים ועל הוצאות עתידייות כגון משכנתא והלוואות מהלוואות שונות ומחיר ההפסד של אותם דברים הולך ועולה כל שנה. ניתן לומר שהערך הכספי של חיינו עלה ולכן ראוי לבטח אותם ולכן אנחנו נידרש גם למשרד עורכי דין המתמחה בתביעות ביטוח בריאות שהפכו לנפוצות מאד מבין כל תביעות הביטוח.

אז כן, אנו טובלים עד צוואר בביטוחים. ולכן נדרשים מפעם לפעם לא עלינו למימושם. לכן תביעות ביטוח בריאות, תביעות ביטוח דירה, תביעות ביטוח חיים ותביעות ביטוח בכלל הן משהו שבטח ניתקל בו ולא פעם אחת בחיינו. האם יש לנו מושג קלוש בתחום? לרובנו לא. אז כאשר יגיע הרגע "לצאת למלחמה" מול חברת הביטוח, הצטיידו לכם בנשק הטוב ביותר – עו"ד שמתמחה בתביעות ביטוח. לדוגמא עו"ד גלעד רמתי ומשרדו שהוכיחו את יעילותם פעמים רבות. נכון. יש לזה עלות מסויימת אך יחס העלות – תועלת נוטה מאד לטובת התועלת. וגם ל"לישון בשקט" יש ערך.

יש מצבים קלים שבהם בכוחינו להתמודד מול חברות הביטוח השונות אך לרוב לא. למה? כי כמו בכל משא ומתן, שני הצדדים רוצים למקסם את הרווח. כך קורה בתביעות ביטוח דירה, תביעות ביטוח חיים ותביעות ביטוח בריאות. נושאים משפטיים כמו חובת ההוכחה ואחרים הם לחם חוקם של עורכי דין כמו עו"ד גלעד רמתי וכדוגמתו. כמו שאת הביטחון הרפואי שלכם אתם מפקידים בידי הרופאים, את הביטחון הביטוחי שלכם הפקידו בידי עורכי דין מצויינים המתמחים בכך. אל "תפקירו" את תביעות ביטוח בריאות שלכם בידיים לא אמונות. הסיכון גבוה מידי. אתם תתעסקו בהחלמה ועורכי הדין המומחים יטפלו בכם כי "לישון בשקט" הוא חלק אינטגרלי ומאד חשוב מכל תהליך ריפוי.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן