עורך דין לתביעות ביטוח

ישראלים רבים מגישים במהלך התקופה בה הם מבוטחים בחברות ביטוח, תביעות שונות כנגד החברה בה הם מבוטחים ובפרט תביעות למימוש ביטוח חיים. חלק גדול מהישראלים נעזרים לשם כך בעורך דין לתביעות ביטוח ובפרט עו"ד ביטוח חיים אשר מתמחה בנושא. במאמר זה נסביר כיצד בדיוק בוחרים עורך לתביעות ביטוח, אך לפני כן נסביר מה זה בדיוק ביטוח חיים.

ביטוח חיים הוא כנראה הביטוח החשוב ביותר שיש לנו. זה ביטוח שמתחלק לשני חלקים, חלק אחד מתייחס למצב בו אנחנו מאבדים את יכולת שלנו לעבוד כתוצאה מתאונה, פציעה, מחלה או כל סיבה אחרת. במקרה כזה נזדקק לכספי הביטוח בשביל שנוכל לכלכל אותנו ואת בני משפחתנו, לשמור על איכות חיינו וכמובן לשלם עבור הטיפולים השונים בהם ניעזר.

החלק השני של הביטוח מתייחס לשאלה מה יקרה אחרי מותנו. במקרה כזה, כספי הביטוח אמורים להגיע למוטבים שלנו, קרי בן או בת זוג, ילדים, נכדים וכדומה. הם אמורים לקבל את כספי הביטוח בצורת קצבה חודשית או בצורה של מענק חד פעמי. מטרת הקצבה או המענק היא לאפשר להם לשמור על איכות חיים וסגנון חיים דומה לזה שהם נהנו ממנו לפני שאנחנו הסתלקנו מהעולם. כך הם לא ייפגעו מבחינה כלכלית.

כיצד בוחרים עורך דין לתביעות ביטוח

לשם מציאת עורך דין לתביעות ביטוח ובפרט עורך דין ביטוח חיים אשר יכול להתאים לנו, עלינו צריכים לוודא מספר דברים. ראשית, שמדובר בעורך דין מנוסה אשר מתמחה בתחום של ביטוחים ובפרט ביטוחי חיים. שנית, שמדובר בעורך דין זמין ונגיש, אשר יכול לעמוד לצידנו בכל עת ובכל מצב. שלוש, שיש לעורך דין כוח אדם מספיק גדול בשביל שיוכל לייצג אותנו נאמנה, כולל אפשרות לבחון את התנהלות חברת הביטוח, להציג חוות דעת של מומחים, וכן לנהל מו"מ מול חברת הביטוח במידת הצורך. ארבע, עלינו לוודא שמדובר בעורך דין רגיש, שמבין את חשיבות העניין עבורנו, וידע לפעול לטובת האינטרס שלנו ולא אינטרס אחר.

ניתן למצוא עורך דין לתביעות ביטוח דרך הרשת ובאמצעים אחרים. אנחנו רוצים להמליץ לכם על עו"ד גלעד רמתי אשר מתמחה בתביעות ביטוח ובפרט בתביעות ביטוח חיים. עורך דין רמתי ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת ולכל עניין. כל מה שעליכם לעשות זה ליצור עמו קשר או להשאיר את הפרטים שלכם והוא ישמח לטפל בכם בהקדם.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

עורך דין ביטוח

סגירת תפריט
דילוג לתוכן