תביעת ביטוח חיים

אחד הכללים הידועים בקשר שבין חברות ביטוח ולקוחות הוא, כשאנחנו לא צריכים את חברת הביטוח, היא תמיד זמינה אלינו, כשאנחנו צריכים אותם, אז אנחנו נצטרך לחפש ולחכות להם. הרבה פעמים זה מגיע לכדי מצב שעלינו להגיש תביעות שונות שכן חברת הביטוח תעשה הכל בשביל לא לעמוד בתנאי הפוליסה שלנו.

כל חיינו הבוגרים אנחנו משלמים מדי חודש, פרמיה קבועה לחברת ביטוח לצרכים שונים, למשל במקרים של ביטוח חיים או ביטוח בריאות. המטרה של תשלום זה היא, שבעת הצורך אנחנו נוכל לפנות אל חברת הביטוח ונקבל את מה השירותים שהם אמורים להעניק לנו במסגרת הפוליסה שלנו. מדובר בשתי פוליסות משמעותיות מאוד שכן יש להן השפעה עמוקה על חיינו ועל חיי בני משפחתנו.

כשאנחנו מגישים תביעות ביטוח בריאות, זה נובע מהצורך שלנו שחברת הביטוח אצלה חתמנו על ביטוח זה, תשלם עבור טיפולים ובדיקות שונות. הסיבה שעשינו את הביטוח היא, אנחנו יודעים שמדובר בטיפולים ובדיקות יקרות שקופת חולים לא תממן עבורנו, ולכן במקום לממן אותם בעצמנו, פנינו אל חברת ביטוח דרכה נוכל לקבל השתתפות בתשלום. אם חברת הביטוח לא עושה זאת, אז אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה כלכלית לא פשוטה.

תביעת ביטוח חיים היא מעט שונה, ביטוח זה יכול לשרת אותנו, אם איבדנו את כושר העבודה ואנחנו מבקשים מחברת הביטוח שתעזור לנו באמצעות תשלום קצבה חודשית, על בסיס הכסף ששילמנו לה מדי חודש. אך בנוסף, מי שיכול להגיש תביעת ביטוח חיים הם המוטבים בפוליסה שלנו, בני או בנות הזוג והילדים, זאת במידה ואנחנו הסתלקנו מהעולם וחברת הביטוח מסרבת לפתוח את הפוליסה ולשלם להם את מה שמגיע להם על פי החוזה.

הרבה פעמים חברות ביטוח מושכות את הזמן, בין היתר הן טוענות להתיישנות ביטוח, כלומר שהתביעה לא הוגשה בזמן ולכן חלה עליה התיישנות. זה יכול להיות מאוד מכאיב וקשה, שכן לא פעם הכסף מחברת הביטוח, זו האפשרות היחידה שלנו או של בני משפחתנו, ליהנות מאפשרות לשלם על טיפולים, בדיקות או לשמור על איכות חיים סבירה.

אצלנו במשרדו של עו"ד גדעון רמתי, מתמחים בתביעות ביטוח חיים ותביעות ביטוח בריאות. אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום, לקבוע איתנו פגישה ולקבל הצעות מחיר אטרקטיביות בנושא. הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת ובכל שעה.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן