עורכי דין תביעת ביטוח

לא מעט ישראלים מוצאים את עצמם, פונים אל עורכים דין תביעת ביטוח לצורך הגשת תביעה כנגד חברת הביטוח שלהם. לעיתים מדובר על תביעות שקשורות לעניינים של רכוש, אך לעיתים קרובות מדובר על תביעות שקשורות לנושאים הרבה יותר אישיים, למשל תביעות שקשורות לתאונות אישיות, ביטוח חיים, בריאות, אובדן כושר עבודה ועוד.

תביעות ביטוח ובפרט תביעות אבדן כושר עבודה, הם תהליכים שלוקחים זמן רב ובשביל להשיג בהן את התוצאה הרצויה יש להתכונן בהתאם ולהגיע אל התביעה עם כל המסמכים הנדרשים על מנת להוכיח את צדקתנו.

המטרה בתביעות ביטוח הוא להוכיח שחברת הביטוח לא מוכנה לשלם את לנו את הכסף שהיא הבטיחה לשלם, אף על פי שהיא צריכה לעשות זאת. חברת הביטוח תנסה להוכיח שאנחנו לא באמת איבדנו את היכולת שלנו לעבוד או לחילופין, שהמקרה שלנו לא עומד בתנאי הפוליסה. במקרים קיצוניים יותר, חברת הביטוח תנסה להוכיח ששיקרנו או לא דיווחנו את כל האמת ועל כן היא איננה מחויבת לשלם לנו. אנחנו מצדנו, בעזרת עורכי דין תביעת ביטוח ננסה להוכיח שהחברה איננה אומרת אמת.

לשם כך, אנחנו נשתמש במסמכים וכן במומחים אשר יוכיחו את צדקתנו. למשל, אם החברה טוענת שאנחנו לא איבדנו את היכולת שלנו לעבוד, הרי שבעזרת מומחים, נוכל להוכיח, שלא רק שנפצענו אלא שאנחנו לא מסוגלים לחזור ולעבוד בתחום שלנו ואיננו מוכשרים לעשות שום דבר בשום תחום אחר. עורכי דין תביעת ביטוח עובדים עם מומחים רפואיים ואחרים, לכן יהיה לנו קל, ברמה מסוימת להוכיח זאת.

תביעות אבדן כושר עבודה, הן תביעות שלוקחות זמן רב יותר מאשר תביעות אחרות, משתי סיבות עיקריות, הסכומים שעומדים על כף הם עצומים ולכן חברת הביטוח תעשה הכל בשביל לא לשלם אותם, שנית, ההנחה של חברת הביטוח, שאנחנו נמצאים עם הגב אל הקיר, ולכן אנחנו נסכים להתפשר. בתביעות רכוש שונות, אנחנו יכולים לחכות או לתבוע, עד שהחברה תסכין לשלם לנו.

לסיום, אתם מוזמנים לפנות אלינו, אל עורך דין גלעד רמתי, מתמחה בתביעות ביטוח כולל תביעות אבדן כושר עבודה. במשרד עובד צוות מסור שישמח לשרת ולייצג אתכם בכל תביעת ביטוח. ניתן ליצור איתנו קשר עוד היום, דרך המייל או בטלפון. אנחנו נשמח לתת לכם את כל המידע הנדרש בתחום ולעזור לכם בכל עניין בנושא.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן