עו"ד ביטוח עסק

אנחנו אוספים שקל לשקל, לוקחים הלוואה, יוצרים תוכנית עסקית, עד שאנחנו מצליחים להגשים את חלום הילדות או הנעורים שלנו, שוכרים מקום ומקימים עסק משלנו. בשביל שהחלום לא ייעלם ולא יתפוגג, אנחנו צריכים לעשות לו ביטוח עסק.

ביטוח עסק, מכיל אלמנטים שונים שכל אחד מטרתו לשמור על קיומו של העסק ועל היכולת שלו להתנהל בצורה רגילה וחופשית. בין היתר, ביטוח עסק כולל אלמנטים של ביטוח מבנה, ביטוח מפני פריצות וגניבות, ביטוח מפני נזקי טבע ושריפות, ביטוח מחשבים, ביטוח מלאי וסחורות, ביטוח חובות, צד ג', נזקים, מוצר ועוד. למעשה, ביטוח עסק מכסה כל אלמנט שקשור אליו, למי שעובד בו, לכל מי שבא איתו בקשר וכן לתוצרת שלו.

הרבה פעמים הבעיה מתחילה כשיש צורך להגיש תביעת ביטוח. יודע כל עורך דין ביטוח עסק הוא דבר יפה ומרשים על הנייר, הבעיה היא מה קורה כשצריך להפוך את המילים למציאות. המקרה הקלאסי הוא פריצה או גניבה.

כשלקוח חותם על ביטוח עסק עם חברת ביטוח, הוא מתחייב בפניה למגן את העסק בדרכים שונות. אלו התנאים שהחברה מציבה הרבה פעמים בפני הלקוח. עו"ד ביטוח עסק ידע לספר, שלמרות התנאי הזה, הרי שאם התרחשה פריצה בעסק, מה שאומר שאמצעי המיגון לא עזרו, הרי שחברת הביטוח תנסה להוכיח שהלקוח לא קיים את חלקו בעסקה, ולכן היא איננה חייבת לשלם לו דבר. לא משנה שהלקוח בינתיים איבד את כל עולמו, שכן פריצה לבית עסק יכולה להוביל לעיתים לגניבת מלאי עצום שתשתק את בית העסק או שתחייב את בעליו לקחת הלוואות כבדות בשביל להחזיר את העסק למסלול.

עורך דין ביטוח עסקים מתמחה בעבודה מול חברת הביטוח, בכל נושא שנמצא בפוליסה. הוא מתמחה בהצגת ראיות ועובדות שמוכיחות שהלקוח שלו אכן פעל כנדרש ועל כן צריכה חברת הביטוח לשלם לו את מה שמצוין בפוליסה. כמובן שהדבר גם צריך להתבצע בהקדם, על מנת שהלקוח יוכל לחזור לעבודה כסדרה, כמה שיותר מהר.

אם אתם מחפשים עו"ד ביטוח עסק, זה הזמן ליצור איתנו קשר,. משרדו של עו"ד גלעד רמתי מתמחה בתביעות ביטוח ובפרט תביעות ביטוח עסק. ניתן לפנות אלינו עוד היום, לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות בתחום. אתם יכולים ליצור איתנו קשר בטלפון או במייל, ואנחנו נשמח לעזור לכם בכל עניין שנדרש.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן