עורך דין אבדן כושר עבודה

אחד הרגעים הקשים ביותר בחייו של כל אדם, בוודאי אדם שמפרנס משפחה (לא משנה אם זה אב או אם, גם אם במאמר זה אנחנו מתייחסים אליו בלשון זכר) זה הרגע בו הוא מתמודד עם פציעה או מחלה שגורמת לו לאבדן כושר עבודה. במצב כזה, אין לו ברירה אלא להשתמש בפוליסת ביטוח חיים או ביטוח נגד אובדן כושר עבודה אשר עומד לרשותו, בשביל לקבל פיצוי שיעזור לו לפרנס את משפחתו.

לפני שנסביר כיצד מגישים תביעה שכזו, חשוב להבהיר, אובדן כושר עבודה זו הגדרה שקובעת שאדם לא יכול להתפרנס מתחום המקצוע שלו. נניח ואתם כדורגלנים ונפצעתם כך שאתם לא יכולים לעסוק במקצוע, אז מבחינת החוק איבדתם את כושר העבודה שלכם. ניתן לקבוע שאתם יכולים לעבוד בתחומים אחרים, אך אז עולה השאלה אם יש להם הכשרה מתאימה לכך. ייתכן ויקבע שיש להם הכשרה חלקית ואז תוכלו לקבל פיצוי חלקי.

כל עובד זקוק לביטוח נגד אובדן כושר עבודה או ביטוח נגד תאונות אישיות שמונעות אפשרות של פציעה ואובדן כושר עבודה. כל עובד גם צריך לדעת, שאם הוא נפצע או חולה ומאבד את היכולת שלו להתפרנס, אליו לפנות אל עורך דין אבדן כושר עבודה בשביל לתבוע את חברת הביטוח. החברה, מן הסתם, כעסק כלכלי תנסה להוכיח שהוא לא איבד את כושר העבודה או שהוא יכול לעבוד בתחומים אחרים (אותו כדורגלן למשל, יכול לעבוד כפרשן או כמאמן), עורך דין אבדן כושר עבודה או עורכי דין תאונות אישיות, יצטרכו להוכיח, באמצעות מומחים שיש לו אחוז מסוים של נכות ולכן הוא איבד את כושר העבודה שלו, ואיננו כשיר לעבוד בעבודות אחרות. רק כך הלקוח שלהם יזכה לקבל פיצוי על פי הפוליסה שבידיו.

אחרי שעורך דין אבדן כושר עבודה מגיש תביעה בשם הלקוח שלו והיא מתקבלת, הרי שיש אפשרות הלקוח יקבל פיצוי חד פעמי של כל הכסף או פיצוי בדמות קצבה חודשית. במקרים מסוימים הפוליסה גם כוללת טיפולים ותמיכה כספית נוספת.

אם אתם רוצים לדעת עוד על שירותיו של עו"ד תאונה אישית או אבדן כושר עבודה, זה הזמן ליצור איתנו קשר, משרדו של עו"ד גלעד רמתי מתמחה בתביעות ביטוח ובפרט תביעות שקשורות לאובדן כושר עבודה. ניתן ליצור קשר באמצעות המייל או בטלפון, ואנחנו נשמח לקבוע איתכם פגישה בקרוב.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן