תביעת ביטוח

סביר להניח שאם נעשה סקר נגלה, שאחד המוסדות שהישראלים הכי פחות אוהבים הן חברות ביטוח. מי מאיתנו לא נאבק מול חברת הביטוח שלו להשיג את מה שמגיע לו אחרי שנים של תשלום פרמיה עבור ביטוחים שונים, מתוך כוונה שביום בו הוא יצטרך את החברה, היא תעמוד לצידו ותממש את הפוליסה עליה הוא חתם.

עכשיו אנחנו יכולים רק לדמיין מה מרגיש אדם מבוגר אשר מגיש תביעת ביטוח מתוך כוונה לממש ביטוח סיעודי, ביטוח בריאות, ביטוח חיים או כל ביטוח אחר. הרי הכל הרעיון של תשלום ביטוח הוא שביום בו נזדקק לכסף, עם זה עבור טיפולים מסוימים ועם זה לצורך מחייה, נוכל להגיש תביעת ביטוח ולקבל את כספנו כמובטח. חברת הביטוח מנגד לא ממהרת לשחרר את הכסף, לכן היא תעשה הכל במטרה לדחות את זה כמה שניתן, לעיתים הרבה מעבר למה שכל אדם סביר יכול לקבל. מאחר ואנחנו מכירים את זה בשלל נושאים, אנחנו יכולים להבין כיצד אדם מבוגר מרגיש כשהוא חווה את זה בתביעות ביטוח סיעודיות או אחרות, דברים שבלעדיהם הוא לא יכול להתנהל, בוודאי שהוא לא יכול לכלכל את עצמו ולנהל את חייו בצורה סבירה.

זו הסיבה שבשביל להגיש תביעות ביטוח רצוי להגיע מוכנים. זה אומר קודם כל להיעזר בהרבה מאוד סבלנות וקור רוח, אך זה אומר גם להיעזר באנשי מקצוע מתאימים, בראש ובראשונה עורך דין אשר מכיר את כל הנושא, יודע כיצד להגיש תביעות ביטוח, אחת כמה וכמה בתחום של ביטוח סיעודי או ביטוח בריאות, זה אומר שעליו לעבוד עם אנשי מקצוע מתאימים בשביל להגיש את כל המסמכים הנדרשים בנושא, להכין את המבוטח לקראת התביעה וכמובן לספק את כל הניירת הנדרשת בזמן ובמקום.

בדרך כלל, אדם במצב רגיל יכול להגיש תביעת ביטוח על מנת לשחרר את הכסף שמגיע לו מהחברה, אך אנשים מבוגרים שנמצאים בסיטואציות שונות, עדיף להם לפנות בעזרת איש מקצוע ולא למהר לעשות את זה בעצמו, כך בגיבוי איש מקצוע הוא יוכל לעשות את זה בצורה הרבה יותר מהירה ונוקשה.

לסיום, אם גם אתם מחפשים עורך דין שמתמחה בתביעות ביטוח מסוגים שונים ובפרט בתביעות שקשורות לעולם של אנשים בגיל הזהב, אתם מוזמנים להשאיר פרטים ואני אחזור אליכם. עו"ד גלעד רמתי, אשמח לעמוד לצידכם בכל עניין ולענות לכם על כל שאלה. אתם יכולים ליצור איתי קשר במייל או בטלפון.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

תשישות נפש

סגירת תפריט
דילוג לתוכן