עורך דין תאונות אישיות

אחד מסוגי הביטוחים הפופולאריים ביותר כיום, הוא ביטוח תאונות אישיות. ישראלים רבים בוחרים לעשות ביטוח זה, לצד תוכניות ביטוח אחרות, כגון, ביטוח חיים, בריאות או ביטוחים נוספים עליהם הם מוכנים לשלם עשרות ומאות שקלים בחודש.

ביטוח תאונות אישיות מתייחס לתאונות שעלולות להתרחש בבית או במקום אחר ואינן מסתיימות במוות אלא בפגיעות שעלולות לחייב החלמה ארוכה. לעיתים ההחלמה כוללת תהליך שיקום ואף צרכים סיעודיים שונים. ביטוח תאונות אישיות מאפשר לפצות את בעל הפוליסה בכל מקרה של תאונה בין אם היא מתרחשת בבית, במקום העבודה, ברכב או בכל מקום אחר ומובילה לכדי מצב של אובדן כושר עבודה זמני או קבוע. הביטוח מאפשר גם לבני המשפחה לשמור על רמת החיים לה הם היו רגילים לפני האירוע.

בשביל לקבל את מה שהפוליסה לתאונות אישיות מעניקה, יש צורך בהגשת תביעה בעזרת עורך דין תאונה אישית. התביעה מוגשת כנגד חברת הביטוח, אשר תעשה מצידה הכל בשביל להוכיח שהתאונה איננה נכללת במסגרת הפוליסה והיא איננה חייבת לפצות את הנפגע. כמובן, שהיא תעשה כל מה שניתן במסגרת החוק ועל פי ההסכם ביניהם.

עורך דין תאונות אישיות יעזור לנו להשיג את מה שאנחנו דורשים מחברת הביטוח, בין אם אנחנו בעלי הפוליסה או קרובי משפחתו. כך אנחנו נוכל להתמודד עם ההוצאות הגבוהות אשר מוטלות עלינו בגין הליך ההחלמה והשיקום בעקבות התאונה וכן עם האפשרות של ירידה ברמת החיים כתוצאה מאובדן כושר עבודה. יש לציין, לצד תביעת ביטוח תאונות אישיות אנחנו יכולים גם להגיש תביעה דרך עורכי דין אבדן כושר עבודה של ביטוח חיים, על מנת לקבל את הפיצוי שמגיע לנו בעקבות אבדן כושר עבודה. זאת בהנחה כמובן ויש לנו פוליסה כזו.

רצוי לעשות ביטוח תאונות אישיות בגיל צעיר, למרות שלכאורה אנחנו במצב גופני טוב, שכן אנחנו בחיים לא יכולים לדעת, מתי הגוף שלנו עלול לעבור תאונה שתשפיע על היכולת שלו לפרנס את משפחתו כנדרש.

אם אתם מחפשים עורך דין תאונות אישיות, זה הזמן לפנות אלינו. אנחנו במשרדו של עו"ד גלעד רמתי, מתמחים בתביעות אובדן כושר עבודה ותאונות אישיות. ניתן ליצור איתנו קשר בהקדם ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם. הצוות שלנו יעמוד לצידכם לאורך כל תהליך התביעה ויעשה הכל בשביל שתקבלו את מה שמגיע לכם על פי הפוליסה שברשותכם.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן