עורך דין סיעוד

כשתוחלת החיים בישראל עולה, הן בקרב גברים והן בקרב נשים, אין זה מפתיע שכמות תביעות סיעוד כלפי ביטוח לאומי וחברות הביטוח, רק עולות כל הזמן. יותר ויותר אנשים נדרשים לטיפול סיעודי, זקוק לאח או אחות טיפולית שיהיו איתם במשך היום יום וחלקם אף זקוקים לטיפול סיעודי של 24 שעות, סביב השעון.

על מנת להצליח בתביעות אלו, יש צורך בעורך דין סיעוד. עורך דין זה מתמחה בתביעות סיעוד כנגד חברות ביטוח וכן כנגד המוסד לביטוח לאומי. במהלך עבודתו הוא פוגש במאות ואלפי מקרים של אנשים אשר זקוקים לטיפולים סיעודיים ובני משפחתם אשר אינם מקבלים מענה מחברות הביטוח או שהם מקבלים מענה חלקי בלבד. אותם אנשים מחליטים להילחם על הזכויות שלהם באמצעות מאבק משפטי ואחר כנגד אותן חברות ביטוח אשר לא מוכנות למלא את ההסכם ביניהם, כפי שהוא כתוב בפוליסה עליה חתמו שני הצדדים.

עו"ד תביעת סיעוד יודע לקחת את כל החומרים שנמצאים בידי התובעים ולהוכיח את צדקתם בפני חברת הביטוח ואם יש צורך גם בבית המשפט, וכן להוסיף על חומר זה, חומרים אחרים, כגון עדויות מומחים, חוות דעת, ראיות אחרות, אשר מוכיחות את צדקתם של לקוחותיו, קרי התובעים.

עו"ד תביעת סיעוד מתעסק בדרך כלל במגוון סוגים של תביעות, לא רק בתחום הסיעוד, אלא גם בתחומים אחרים של ביטוח, למשל, ביטוח חיים, בריאות, פנסיה ועוד. מדובר על מכלול של תביעות אשר גם אם אין קשר ביניהן, אזי שיש בהן משהו מן המשותף והיא העובדה שבכל התביעות הנתבעת היא חברת ביטוח. בדרך כלל חברות ביטוח מנסות כמה שיותר להימנע מתשלום ללקוחות שלה, לעיתים זה בא בטענות שהלקוח לא דיווח את כל האמת או בחיפוש סעיפים שונים בפוליסה שמשחררים אותה מתשלום במקרה הנדון או בטענות שאין מגיע ללקוח תשלום מסיבות שונות. על עורך דין סיעוד להוביל למצב כזה שחברת הביטוח לא תוכל להגיע למצב בו היא נמנעת מתשלום.

לשם כך עו"ד סיעוד ישתמש בכל יכולותיו, ניסיונו וחוכמתו בשביל לגרום לחברת הביטוח לעמוד בכלל הפוליסה.

אם הינכם מחפשים עורך דין סיעוד אזי שאתם מוזמנים לפנות אל עו"ד גלעד רמתי אשר נחשב לאחד המומחים הגדולים בתחום. לעורך דין רמתי משרד ברמת גן והוא מייצג לקוחות מכל אזור גוש דן והסביבה. אתם מוזמנים ליצור עמו קשר והוא ישמח לעמוד לרשותכם בהקדם.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

עורך דין לתביעות ביטוח

סגירת תפריט
דילוג לתוכן