תביעות ביטוח עסקים

כיצד בוחרים עו"ד ביטוח עסקים? יש משמעות עצומה לבחירת עורך דין בכל תחום, מן הסתם, אך כשאנחנו צריכים לבחור עורכי דין ביטוח עסקים, הרי שיש לכך משמעות הרבה יותר גדולה ולו מהסיבה הפשוטה, מדובר בעסק שלנו, בעבודה שלנו, אם אנחנו לא נבחר עורך דין מתאים לייצג אותנו מול חברת הביטוח, אנחנו עלולים לאבד הכל.

לפני שנסביר כיצד בוחרים עו"ד ביטוח עסקים, נחשוב על הסיטואציה בה אנחנו נמצאים. סביר להניח שאם אנחנו מחפשים עורך דין, הרי שאנחנו רוצים להגיש תביעות ביטוח עסקים. אלו יכולות להיות תביעות בסכומים קטנים, באופן יחסי אך אלו יכולות להיות תביעות גדולות, בגין פריצה, גניבה, שריפה, נזקי טבע או כל נזק אחר שנגרם לעסק ומחייב אותנו לבקש מחברת הביטוח שתשלם לנו את הפיצוי שמגיע לנו על פי הפוליסה שלנו.

למרביתנו, מלבד העסק אין שום דבר שיכול להחזיק אותנו מבחינה כלכלית. לחברת הביטוח יש, מן הסתם, גב כלכלי גדול יותר משלנו. היא יכולה למשוך זמן, היא יכולה לדחות את התביעה ולעשות כל מה שהיא יכולה בשביל לא לשלם לנו את מה שמגיע לנו. עורכי דין ביטוח עסקים אמורים למנוע ממנה את זה.

כיצד נבחר עו"ד ביטוח עסקים שידע כיצד לדחות זאת? ראשית, אנחנו צריכים לחפש בעל ניסיון בתחום של ביטוחים ובפרט בתחום של ביטוחי עסק. אנחנו לא יכולים להתפשר על עורך דין צעיר ולא מנוסה בנושא. שנית, אנחנו נבחר עורך דין אשר זמין לייצג אותנו. אנחנו לא נרצה לבחור עורך דין שלא יוכל לנהל תביעות ביטוח עסקים ומבקש לדחות את זה, לרגע בו הוא יתפנה. שלוש, אנחנו נבחר עורך דין שיהיה מוכן להילחם איתנו, לא משנה מה וכיצד. אחרת אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתפשרים או מוותרים על מה שמגיע לנו. לעיתים נצטרך להתפשר, אך צריך שזה יהיה מסיבות נכונות, הגיוניות, לא מתוך חוסר רצון להילחם על מה שמגיע לנו, על מה ששלנו.

אם אתם מחפשים עו"ד ביטוח עסקים שילחם למענכם, משרדנו עומד לרשותכם. עו"ד גלעד רמתי וצוות המשרד ישמח לייצג אתכם בכל תביעות ביטוח עסקים שתגישו. אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון או דרך האתר, ואנחנו נשמח לשמוע על המקרה שלכם, ללמוד אותו וכמובן לייצג אתכם מול חברת הביטוח. פנו אלינו עוד היום לקבוע מועד לפגישה.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן