רשלנות של חברות ביטוח

מדי שנה מוגשות אלפי תביעות פיצויים נגד חברות ביטוח. תביעות אלו מוגשות על ידי לקוחות אשר יש להם תוכניות ביטוח אצל החברות השונות והם מבקשים לקבל את הפיצוי שמגיע להם על פי הפוליסה. חברות ביטוח רבות, מנסות לא פעם להתנער מכך, בטענות שונות, שכן כמו כל עסק כלכלי, הן לא מעוניינות להפסיד כסף שנמצא אצלן.

לצד תביעת פיצויים מחברת ביטוח, הרי שאנחנו יודעים שמדי שנה מוגשות גם אלפי תביעות כנגד רשלנות של חברות ביטוח. תביעות אלו מתבצעות לא רק על ידי לקוחות אלא גם על ידי בני משפחתם, בגין רישומים לא נכונים, תשלומים לא מסודרים ולא נכונים, עיכובים ועוד. לעיתים תביעות כנגד רשלנות של חברות ביטוח מוגשות באופן ישיר נגדן ולעיתים הן מוגשות כנגד סוכני ביטוח שמייצגים חברות שונות ונוהגים ברשלנות. התביעות מוגשות בעזרת עורכי דין שמתמחים בתחום הביטוח.

הבעיה הגדולה היא, שלא מעט לקוחות אינם מודעים לעובדה שמותר והם יכולים להגיש תביעות פיצויים מחברת ביטוח וכן תביעות כנגד רשלנות של חברות ביטוח. במקרים מסוימים, הלקוחות גם דוחים את מועד הגשת התביעה, כך שלא פעם חלה עליה התיישנות. זו הסיבה שעורכי דין בתחום ממליצים לא להתעכב ולעשות זאת כמה שיותר מהר וכמה שיותר קרוב למועד האירוע, על מנת שהתביעה תתקבל ויהיה ניתן לדון בה.

חשוב לזכור, לחברות ביטוח יש אינטרס לא לשלם ללקוחות שלהם, או לפחות לא לשלם את כל הסכום. לעיתים מדובר על סכומים של עשרות ומאות אלפי שקלים, אם לא מעבר לכך. כל חברת ביטוח יודעת שזה יכול לגרום נזק כלכלי מסוים לחברה ולכן היא תעשה הכל בשביל להוכיח שהלקוח לא זכאי לכך. כמובן שהיא תעשה הכל גם להוכיח, שהיא לא פעלה ברשלנות, שכן תביעת רשלנות היא שונה במהותה מתביעת ביטוח רגילה ויכולה להביא לתשלום פיצוי גדול יותר, שלא נדבר על הפגיעה בשם החברה ולכך שעלולים להצטרף לתביעה לקוחות נוספים, מה שיוביל לתביעה ייצוגית שעלולה לגרום נזק תדמיתי עצום לחברה.

אם אתם רוצים לדעת עוד על תביעת פיצויים מחברת ביטוח וכיצד מגישים תביעה כזו, למשל מול דקלה טופס תביעה כיצד הוא נראה ואיך ממלאים אותו, זה הזמן לפנות אלינו, משרדו של עו"ד גלעד רמתי, המשרד המוביל לתביעות ביטוח. ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון או במייל ואנחנו נתאם איתכם מועד לפגישה בהקדם.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן