עורך דין ביטוח

אחד מסוגי התביעות הפופולאריים ביותר הן תביעות ביטוח. מדובר על תביעות במהלכם תובעים בעלי פוליסות את חברת הביטוח שלהם בגין אי עמידה בתנאי הפוליסה, כולל אי קיום בתנאים השונים שלה. אחת הדוגמאות הקלאסיות לתביעות ביטוח, הן תביעות שקשורות לביטוחי בריאות וביטוחי חיים.

על מנת להתמודד מול חברות ביטוח, נעזרים התובעים בעורך דין ביטוח. מדובר בעורכי דין אשר מתמחים בביטוחים שונים, ביניהם כאמור ביטוחי בריאות וחיים. עורך דין ביטוח הוא כזה אשר מתמחה לא רק בפוליסות ביטוח ובהצעות של חברות ביטוח שונות אלא גם ובעיקר בכל התקנות והחוקים הממשלתיים הקושרים לביטוחים שונים, וכן בכל מה שמגיע לצרכן מתוקף חוקים להגנת הצרכן אשר חוקקו במהלך השנים.

בדרך כלל מתבצעת פנייה אל עו"ד ביטוחי בריאות או עו"ד ביטוחי חיים כאשר חברת הביטוח איננה מוכנה לעמוד בתנאי הביטוח, למשל אם בעל הפוליסה תובע לקבל פיצויים אודות מצבים דוגמא אובדן כושר עבודה, מחלה, פציעה או כל סיטואציה אחרת אשר בגינה לא יכול המובטח להתפרנס ועל פי הביטוח הוא אמור לקבל פיצוי מחברת הביטוח. כמו כן מתבצעת פנייה אל עורך דין ביטוח במידה וחברת הביטוח מערימה קשיים אודות סעיפים שונים בטענות שונות, למשל, שהמבוטח הסתיר ממנה מידע (למשל במקרים שהוא לא נשאל עליהם) או במצבים בהם חברת הביטוח מסרבת להעניק פיצוי כתוצאה מחוסר עמידה בתנאי הפוליסה מצד המובטח, לדוגמא אם הוא לא עבר את תקופת האכשרה או מסיבות אחרות.

עורך דין ביטוח יאסוף את כל החומר הנדרש הן מחברת הביטוח והן מהלקוח שלו, הוא ידאג להביא מומחים אשר יספקו חוות דעת מקצועיות ויעידו שחברת הביטוח לא עמדה בחוקים ובסעיפים השונים כפי שנדרש. לעומת זאת מאיתנו יידרש לספק לעורך הדין את כל הקבלות וחוות הדעת של הרופאים שאכן נפצענו או נפגענו ושחברת הביטוח לא עמדה בסיכומה איתנו. לשם כך עלינו לשמור את כל המסמכים והמידע בשביל שנוכל לספק לעורך הדין שלנו את ההוכחות הנדרשות לו על מנת שייצג אותנו בכבוד.  חשוב להבהיר עו"ד ביטוחי חיים הוא אשר אחראי להביא את המומחים שידרשו לספק עבורנו חוות דעת מקצועיות במשפט.

לסיום, אנחנו רוצים להמליץ לכם על גלעד הרמתי, עו"ד ביטוחי בריאות וחיים אשר מתמחה בתביעות ביטוח מסוגים שונים, כולל תביעות ביטוח בריאות, ביטוח חיים ועוד. אתם מוזמנים לפנות אל עו"ד הרמתי עוד היום והוא ישמח לייעץ לכם ולייצג אתכם בכל תביעה כנגד חברות ביטוח.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

עו"ד ביטוח

סגירת תפריט
דילוג לתוכן